sâmbătă, 20 septembrie 2014

vis de vara





Nici n-au trecut 10 zile de cand m-am intors de la mare, dupa 3 saptamani, si deja o visez obsesiv. E a 4-a noapte consecutiva in care visez cum ma scufund in valuri, cum ma las in voia lor, ma chinuie senzatia de dor de apa....   de invaluirea ei.

Scriam acum vreo 2 saptamani, pe plaja Vamii Vechi:   "N-am rau de mare. dar am rau de uscat. Mi-a fost cumplit de greata intr-o vara in care am plutit pe valuri imense o ora - privind cerul, cu apa descurcandu-mi parul si impletindu-mi-l apoi cu alge - cand am iesit apoi pe mal.
Ma duc in valuri.
Si toata frica din mine ma duc sa o spal, ca atunci cand am trecut Bicazul inot.
Miroase ciudat, a maruntaie putrede de mare, rascolita in adancuri de vant, de propriile ei valuri ca de de ganduri, o fiinta.
Se aud pietrele ravasite la tarm, in apa, ciocnindu-se unele de altele. Ma duc. "

Niciun comentariu: