sâmbătă, 5 aprilie 2014

Alb si rosu si negru

Atunci cand cercul devine patrat rosul devine albastru.
cand cercul se face oval cautam punctele cardinale intr-un pamant devenit din maron, auriu
Dar cand cercul devine arc verdele creste in el insusi, si asprimea lui doare.

Nu mai am pretentia sa ma inteleaga cineva. Nu m-am cunoscut eu insami pana acum, ce sa ma mai inteleg?

sunt verde, sunt moale, am colturi, sunt sageata, sunt lut modelabil, sunt rosie cand urlu din plamanii mei albastri plini de cer, am marea in pantec si zbor in ea caci sunt una cu ea, nu cobor, nu ma ridic, alunec....ma scufund cand vreau, ma scufund cand viata ma scufunda, ma ridic ...cand pot, sau cand viata ma ridica,
pe mana dreapta mi-a crescut o aripa
dar stanga a ramas o mana care alina.
Cand ma doare ceva, mana mea stanga vindeca.
am o mana care mangaie, iubeste, si o mana care zboara, scapa.....
o mana pe pamant, una in aer.
mainile mele n-au reusit sa ma rupa in 2 pana acum, desi sunt rupta demult.

m-am trezit in aceasta dimineata foarte devreme. pe noptiera de langa patul in
care eram am gasit o carte in care am citit ca ideea oamenilor de a imparti totul in bine si rau ne-a indepartat de Dumnezeu.
(3 apr 2014)

 (foto iulie 2013, Eforie Sud)

Niciun comentariu: