luni, 1 septembrie 2008

Ana

in reclama contra-fumatului.

Stateam in genunchi, in tarana uscata incercand sa fotografiez vitele de pe o pasune cand am vazut-o venind, nepasatoare si zglobie pe drumul de tara.
"Saru'mana!"
.......
Ma fascineaza fetita asta, cu privirea ei senina si curata pastrata in lumea dura in care traieste. Asta iarna se luase dupa mine pe deal, se tinea scai fara un cuvant, cu ghiozdanelul de la scoala in spate. ma gandisem ca-i era teama sa urce singura si am intrat in vorba cu ea.
Cand am plecat, m-am dus si i-am agatat in gard o punguta cu beteala si decoratiile cu care-mi ornasem timp de 2 zile casuta, cu ciocolata si portocale. M-am gandit sa-i fac o bucurie, venea Craciunul.
.......
Acum urca balaie pe drumul de tara, imbracata saracacios, cu 2 pachete de tigari in mana.
"Buna! Ce faci? Iti vand tigari de la magazin?" am intrebat-o uimita.
"Da..." mi-a raspuns ea la fel de senina si inocenta.

2 comentarii:

andrei spunea...

:)

Unknown spunea...

http://chiar-acum.blogspot.com/2007/12/fuga-la-casuta-1.html

uite-o aici, cand era mai mica:)